SmartFeedSmartFeed          



WELCOME - YOU ARE CURRENTLY VIEWING 419EATER AS A GUEST

By joining our community you will have the ability to post topics and access other forums reserved for members. Registration is quick, simple and absolutely free. Join our community today by clicking here.

ScamWarners.com - Internet Anti-Fraud Center - now open!

These forums are READ ONLY. Click here to register on our new forums - aff.419eater.com


 Insulting Mass Bait - Part 5

View next topic
View previous topic
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Author Message
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Tue Feb 10, 2009 3:23 am Reply with quoteBack to top

NA LADS GO CAFE N CHEK BOX. THEY DON VEX WELL WELL WHEN THE DON SEE MI FORM FOR BOX!!!!

[email protected]
Quote:
FOOL FOOL FOOL :::

May heavy thunder from above strike you and your generation, past, present and to come. Idiot poor man like you, you will never be rich in your life, because you have no sense and you know nothing. Just look at your life now, you fucking poor man.

Common go to hell and born to aches. You fucking poor man that will never in this world make money, until you die. Just watchout in the next few days to come, you will confirm how thunder will be killing all your present and current generation. All your families will die and you too will die in road accident just in few days to come.

You will see what will happen to you and to your whole families. Very soonest, because you are the most fool i have ever seen. Thunder most surely strike everybody in your family before the end of this month and for you, you will soon die by accident. Before one week, you will die.

YOUR NAME NA FOOL - ABI? MOTOR WILL KILL YOU VERY SOON

Mark


[email protected]
Quote:
u must be really jobless


<[email protected]
Quote:
you no go make money for where you day at all............na devil go punish you,you go die soon my brother....fuck your mama,be for you go reach house your papa don die ooooooooooooo

bye my brother


[email protected]
Quote:
NA AERO ACCIDENT GO KILL UR FAMILY WEY DEY ABROAD
SAY AMEN


[email protected]
Quote:
YOUR MAMA TOTO
IPKU NNE GI OK
MY REGARDS
OTU NNE GI


[email protected]
Quote:
GUY MAKE I TELL U,SEE BEAR THIS IN MIND THAT YOU WILL NEVER NEVER COLLECT PENNY AGAIN WITH UR EFCC

AS YOU CAN HAVE TIME TO TELL GUYMAN LLIKE U THIS WORDS.

YOUR MAMA GO DIE BEFORE U RICH HOME OR IF YOU DAOUT METHEN LET US BET AND WILL MAKE SURE THAT YOU WILL NEVER NEVER COLLECT ANY THING IN THIS GAME AGAIN.

MAKE MOTO KILL ALL UR FAMILY AS I BE SAY YOU NO GO LET ME REST AND YOU WILL NEVER NEVER REST TOO.


ABI SINCE WEY ME AND U DEY WRITE ALL THIS SHIT HOW FAR HAVE U GOTTEN ANY REPLY MAKE THUNDER PUNISH YOU AND YOUR FAMILY TOO

SEE YOU COMMON ENGLISH YOU CAN NOT WRITE AND U DE DO GUY MAKE GUY KILL YOU ALL OK


Quote:
WEY U U SAY U BE GUYMAN AND U DEY CUASE ANOTHER GUYMAN LIKE U,THEN TELL ME HOW GOD GO TAKE BLESS U.

THANK U 4 UR MAIL BUT I TELL U NO 4 ACCIDENT UR MAMA GO DIE WITH ALL UR FAMILY TOO BYE


[email protected]
Quote:
+++ BY THE POWER VESTED UPON ME BY THE 7 SECRET MOVEMENT, YOU WILL DIE IN 7 DAYS+++


+++ YOUR LIFE HAS JUST BEEN DISTROYED+++


+++ AGBARONGARSAD DISRTRWAIONKDS BRAFSTREDWIOMGS+++


[email protected]
Quote:
You see l don't know who you are but since believe you are powerful l will tell you that he that is in me his greater than that his the world all you said you are causing yourself and it will happen to you very soon if l give you day that it's to happen l will do you bad and God will ask me your blood but l want you to repent from your worng doing before the end of next week if not you will sleep and you will not wake up again because you have touch man of God
you big fool did know me ? have we meet before? what bring about this ? look l will not sleep untill l see to it that it come to pass soon in youtr life stupid if your man try this nonsence again bastard like you did you who was your father? if some body brin you out the village you come from and keep you out of darkness that you was you believe you have see light now is that? sorry because you will soon die ok.


[email protected]
Quote:
On dawn of this new era,you decided to perish in abyss of hell fire.There is no doubt in me that you shall go home as a dejected and un accomplished man because it was written that THIS YEAR YOU ARE A FAILURE. The sins of your fore fathers shall be visited upon you and you shall have no place to hide from your wicked uncles.

Call home now and proclaim that failure is yours


[email protected]
Quote:
Hey bros save ur time ok i am not the guy that u are talking to ok i
have an idea is like that guy eats ur money so save ur time ok
bye


[email protected]
Quote:
YOU HAVE NOW PLACE U MAMA YOUR PAPA AND ALL YOUR FAMILY MEMBER'S NAME AT OKIJA SHRINE FOOLISH IDIOT LIKE YOU?


[email protected]
Quote:
IF AT ALL U MADE LIKE THIS AND U WISH OTHER NEVER TO MAKE IT
MAY IT BE TO YOU JUST LIKE YOU WISH ME AD MAY IT CAUSE ALL THAT
YOU HAVE TO VANISH LIKE THAT OF A MAN FACING GREAT TRIBULATION
YOU


[email protected]
Quote:
ITS NOT HARD TO KNOW PEOPLE WHO HAVE MADE MONEY.BY THIER FRUITS,YOU SHALL KNOW THEM.
YOU ARE JOBLESS AND DEAD AMONG THE LIVING. ONLY SUCH PATIENTS HAVE TIME TO WRITE SUCH THINGS.IF YOU ARE BOLD AND NOT STUPID SAY WHO YOU ARE.YOU ARE THERE IN SLAVERY WHILE SMALL BOYS ARE HERE IN NAIJA USING YOUR MOTHER AND YOUR SISTERS FOR SEX PRACTICE.
YOU SHOULD BE ASHAMED OF YOUR SELF


[email protected]
Quote:
MR MAN ENOUGH FOR YOUR INSULT, STOP THAT MESS OR I SEND YOU BACK TO DUST, THIS MY PROMISE.


[email protected]
Quote:
MR IDIOT

NA HOW DE THIN DEY DO UN,ABI U NEVER CHOP FOOD FOR PAST ONE MONTH.

FOOL FOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLSH


[email protected]
Quote:
Hello dear,

This is what you are telling your fellow guy man. I wish you the best. God will bless you and your family. Bless those that curse you.

I wish you the best.


[email protected]
Quote:
you are a deathroll

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
Emeka Cole
*** BANNED ***


Joined: 14 Jan 2009
Posts: 19


PostPosted: Tue Feb 10, 2009 3:54 am Reply with quoteBack to top

NA MARKLOAN DEY CHOP FORM FROM MI NA ALSO SEND ME BACK SAM FORM
View user's profileSend private message
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Tue Feb 10, 2009 4:00 am Reply with quoteBack to top

^^^ Darn lads, they even steal scripts Laughing

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
Emeka Cole
*** BANNED ***


Joined: 14 Jan 2009
Posts: 19


PostPosted: Tue Feb 10, 2009 3:26 pm Reply with quoteBack to top

Quote:
Richard Cuban
to me

show details 6:24 AM (4 hours ago)


Reply


Zombi na indian helm u takin de cause u all this .You doing nothing BORN TROWE like you have mouth to talk to me.imbesil idiot nuyome kaikai man your familly don,t even know were you are now.. homo boy

View user's profileSend private message
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Wed Feb 11, 2009 2:57 am Reply with quoteBack to top

I GO HAMMAR FORM WELL WELL!

[email protected]
Quote:
u are nothing ut a coward why not come out as a man than leave in fear and pretense am too much for ur juju my JESUS PASS U BASTARD COWARD IF U ARE A MAN COME OUT IN PLAN LANGUAGE AND STOP FOOLING AROUND U *DELETED* AND FETISH BEAST EVERYTHING WILL RETURN TO UR HEAD AND UR FAMILY IDIOT.


[email protected]
Quote:
U WILL DIE SOON.

I DON'T KNOW YOU BUT FOR YOU TO WRITE ME THIS MAIL...SEE YOUR GRAVE...MARK MY WORD. STUPIT DEAD BODY


[email protected]
Quote:
Are u crazy? what is the meaning of this? yeye chief. May ur life be
miserable all the days of ur life. Animal, anu mpam. Okenye na agwo
ofe. May hardship and sufferness be ur portion in Jesus name amen.
Holy ghost fire will consume u and ur evil way of living, i am always
covered with the blood of Jesus,. Evil chief , u will always be at the
negative side of the world and u will never again see good in ur whole
entire life.Go and suck ur mama weak and old toto.


[email protected]
Quote:
e clear say u get mental problem Mr kolomental all the dead gods when u dey mention my jesus pass all of them oooooooo i no be ur type all u have wished me will return back to u in 100 folds starting from today in jesus mighty name no weapon fashion against me shall prosper u will come in one way but will be scattered in seven ways since u make ur boost in festish dead charms and gods i come against u in the name of the one and leaving God and in the name of his holy SON JESUS CHRIST WATCH AND SEE U


[email protected]
Quote:
Go to hell you son of a bitch


[email protected]
Quote:
i know you be correct guy,call me to chat together,we no be woman..........08030501943


[email protected]
Quote:
for insulting me without no cause, i release the spirit of death upon you. you will die disgracefully this year in jesus name, amen.


[email protected]
Quote:
HI, NWAOGUGU,

WHAT AN INTERESTING EMAIL FROM YOU? BUT AM SUPRISED YOU SOUNDS LIKE ONE FROM EITHER, MBANO TOWN, MBAITOLU OR MBAISI, ALL IN IMO STATE WHICH THE FULL MEANING IS, IDIOT MUST OBEY, AM I WRONG OR RIGHT, PROVE YOUR SELF AND SUPRISE ENOUGH THAT YOU ARE

PLEASE CLAP FOR YOUR SELF BUT FOR YOUR INFORMATIONS,AM MORE SUPERIOR THAN YOU SO APPOLOGIES NOW, FOR YOUR ADVANTAGE.

MAN UNITED 4 LIFE.


[email protected]
Quote:
SON OF A PROSTITUTE MOTHER, ENROLL IN A PRIMARY SCHOOL AND GET SOME EDUCATION, THERE YOU WILL LEARN HOW TO WRITE GOOD ENGLISH ILLITERATE!!!!!


[email protected]
Quote:
Check your english before you write next time okay. Yeye illiterate
chief. Didn't Your mother tell you that you have no father? you are
from a river with full of bad luck. Go and kill yourself maga for
life. You will never see good in your life, evil man, you bosts of
agbara ogugu and okija but i am proud to have Jesus christ as my
everything in life. Juju man u are going to hell if you don not leave
your evil way and repent


[email protected]
Quote:
do not know whom you are but whoever you are the blessing of God in Deutronomy 24.verse 16 to the ladt shall be your portion the manifestation of God's power on Pharaoh and his men shall be your portion and that of your generation yet unborn and the mercy of Jehovah god will neverr abide with you cos' you've just touch His prophet and do His Anointed harm therefore you shall be touched by all powers of darkness and your generation unborn shall be hurt wherever they set their foot on the surface of the earth.In Jesus mighty name i Pray..Amen


[email protected]
Quote:
Dead man/boy walking, you and you grOp cannot put me down , i know you, I am
very much above you.

GO and correct yourself first, when you get to God , He will ask you what did
this person do to you , what will say?

Go back to your native doctor and tell him that all that he gave you and your
father has failed , very soon you/your father will die or you people will not
walk again because of evil deeds.

It is in your family, let it continue to be runing in you, and your children
wickdness but have this in mind GOD is above your evil doers.

I know you dont have nothing hence you talk about money, people that has,
money to buy time dont even say it out, ARE YOU GOD, CAN YOU GIVE WEALTH, LIFE
AND CHILDREN? why then do you think you have made IT.

WARNING GO AND CONFESS JESUS.


[email protected]
Quote:
MR Man you insulted me somuch your nothing but a flishman NOTE this you will die before 21 day or eny of your familly members.


[email protected]
Quote:
U be mugu, na sufa go kill you for 9ja, you no get sence make you mamma die for motor road, make you no see the next raining seeason, na here you cause for end you will not see this raining season, i bet you


[email protected]
Quote:
Subject: IDI IBERIBE, I HAVE COLLECTED NOT LESSTHAN 28K FROM THAT MAYEE SINCE U FEEL THAT U ARE WISE

DONT WORRY I WILL FORWARD YOUR CONTACT TO BAKASI AND THEY MUST GET YOU AND ROAST U LIKE A GOAT, IDIOT ORI ANU NKITA DIKA, NKITA RACHAKWA NNEGI IKE FOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL DONT WORRY IF U DONT TAKE TIME I WILL LET U DIE ON AIR AND NOBODY WILL SEE UR NONSES DEAD BODY


[email protected]
Quote:
Emeka Brother of Father you de fork up


[email protected]
Quote:
you are mugu
waisting your good time written fuck your mother
don


[email protected]
Quote:
you stupid piece of shit rather learn english and jerk o


I saved the best for last [email protected]
Quote:
God purnish you and your family, you will all die slowly and painfuly. For your information, i just finished fucking your mama toto (pussy) yesterday nite. She suck my dick very well and swallow my spam. after that your sister take over and suck my dick. it was a wonderful fuck and fun. Next time no dey insult your fellow yahoo boy. if you see format, just delete am. that is how we do it. if you insult your fellow yahoo boy. they will do you strong thing. becare, i am not your mate for street. if you fuck up with me. i will reck your life.

Fuuuuuuuuuuuuucccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkk YYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Once again your mama and sister is coming to fuck me tonite. so just send me your number so i will call you when they are around so you will hear their vioce.


For your information, i no dey collect money trough western union, so those mtcn are not for me but for you. i am a big boy, i collect my money through bank to bank transfer. i have business with banks here.

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
Emeka Cole
*** BANNED ***


Joined: 14 Jan 2009
Posts: 19


PostPosted: Wed Feb 11, 2009 4:40 am Reply with quoteBack to top

I DEY DO ONE BETTAH

Quote:
ya mama na ashawo ya papa na jonky


gloria robert
to me


from gloria robert <[email protected]>
date Tue, Feb 10, 2009 at 11:19 PM
subject ya mama na ashawo ya papa na jonky
mailed-by live.fr

hide details 11:19 PM (22 minutes ago)

you are a double crossing bastard idiotic nonentity animalistic ungodly creator,
you dont even know how to spell you are only roaming about in india big FOOL
asking for who will bring you job in india cant you get jog own your own dont worry
very soon you will be crying in india and no body will help you,you bloody bastard,
blody nicompoope, bastard civilian,

let thunder fire you and your parental background i repeat again am giving you 72 hours
and you will see what is going to happen i dont have time for anambara betrayers am from
imo dont doute,what is your fathers name,
Zombi

ur mother
Zombi


am a larger boy i have 2 cars 1 in nigeria 1 in ivory coast here so am not your type i school
in county grammer school you dont even know how to write and spell that is why you cant
get from mugu read ur mail that you wrote to eewu like you

you missrable old blood socker you will regreat for insulting your self and not me
fuck ur mum dad and siblings

bring your mother let me fuck her well before i will give you job criminal india anambara carward
mooron nasty juman fool at april ligth your candle and keep it burning my own is on we shall see
i will wake up every day but 4 u after 72 hours watch out you will call me and beg for pardon

have a bad day and dangerous dream about how you will die in india
proud to be a fool nonsense catabolism

dont reply again fool try me and see


NO VEX, OF COURSE I REPLY AM

Quote:
ya sisters are harlots and you a thief fool


gloria robert
to me

show details 1:12 AM (13 hours ago)


Reply


fuck off carward dont write i cant get ur spellind
amadioha is in my village
amadi oha of ozuzu is in our evil forest so it only kill strangers
like you kamalu will cut off ur brain and memory*

i still want to fuck your mothet before i will bring mugu to you

you rechead poor boy from a poor stinking family
View user's profileSend private message
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Thu Feb 12, 2009 4:33 am Reply with quoteBack to top

NA MAYE DON WRIT MEEEEEEEE!!!!!

[email protected]
Quote:
Subject: YOU WILL NOT GET MUGU AGAIN IN YOU LIFE!!!!

GUY FUCK ALL YOUR FAMILY MEMBERS SEE FOR THIS YOU SAY I WILL TELL YOU THAT YOU ARE SMALL GUYMAN I HAVE TRACK YOU NOW, I AM WITH YOU I.P ADDRESS NOW I HAVE FORWARD YOUR CONTACT TO E.F.C.C. I MUST MAKE SURE YOU DIE IN JAIL IN NIJER AND MY BOYS WILL GET YOU INFACT YOU WILL DIE UNTIMLY DEATH

IF YOU WANT TO TRY ME NOW JUST CALL YOU ANY OF YOUR FAMILY MEMBERS ON PHONE NOW AND NO WHAT IS HAPPENING IN THERE NOW COS I SEND DISTER THERE NOW FIVE PEOPLE DIED NOW IN YOUR FAMILY. WAIT AND SEE


[email protected]
Quote:
YOU WILL DIE TOMORROW WATCH AND SEE!


[email protected]
Quote:
You are just a foll and a fool forever.


[email protected]
Quote:
I wu aji Otu !!!


[email protected]
Quote:
i don't even know you and you write all sort of bad english that i can't understand.


[email protected]
Quote:
CRAZY MAN LIKE YOU REMAIN DOMB FOREVER


[email protected]
Quote:
GOD GO PUNISH YOU AND YOUR GENERATION THIS YEAR SAY AMEN


[email protected]
Quote:
YOU WILL DIE SOON.....MARK MY WORD. FOOL

YOUR FAMILY MUST BEG,,TILL ALL DIE.


Quote:
BARSTARD.I HAVE TIME FOR YOU.

YOU ARE DEAD,,,MARK MY WORD..

ALL YOUR FAMILY WILL SOON DIE.

BASTARD


[email protected]
Quote:
YOU CALL YOUR SELF A CHIEF NOT A CHIEF BUT REAL THIEF BASTERD YOU DONT HAVE ENYTHING FULL LIKE YOU CAFE MAN. IDIOT .YOUR WORD IS WORTLESS.


[email protected]
Quote:
MAN . I BE UNWA GUY LIKE YOU . WELL IS GOOD YOU TALK THIS WAY . I WANT TO LET YOU KNOW SAY MY LEVEL DONE PASS CAFE . NA HOUSE I DE WITH MY LAPOP DE TALK TO YOU NOW . EVEN IF YOU DE CAUSE PEOPLE WAY DE GO CAFE . WHEN THEIR TIME REACH THEM TOO GO GO BIG . GUY WHICH LEVEL .. TEACH ME . MAKE WE MAKE MONEY TOGETHER , WHICH COUNTRY YOU DE TELL ME . MY NAME NA UGOCHUKWU . I AM FROM IMO-STATE . BUT I DA LAGOS NOW . GUY MAKE WE WORK ..

FRED AKICOCA
ENGLAND


[email protected]
Quote:
keep on fooling yourself
mugu


[email protected]
Quote:
YOU SAID YOU TOO MY NAME TO YOUR SHRINE FOR WHAT? I FUCK YOUR MAMA ABI YOUR,
WIFE OR MAMA ? I CAN SEE EVERYTHING IS TURNING AROUND IN YOUR LIFETO THE WAST,
ALL WHAT EVER YOU SAID OR DID IN YOUR SHRINE IS NOT FOR ME BECAUSE I HAVE A GOD
THAT IS ABOVE YOUR SHRINE AND gods.

I AM NOT AFRAID OF YOUR PEOPLE, AS A MATTER OF FACT THIS IS MY LAST MAIL TO YOU
SHRINE BOY. I CANNOT SEE NO REASON OF RESPONDING TO THIS MAIL.

YOU WANT TO GET FACT FROM ME BUT YOU CANNOT. I PASS YOU, WE ARE NO MATCH MAN.

BELIEVE, THIS IS WHY YOU KEPT WRITIN
WE ARE NO MATCH, I PASS YOU AND THAT IS YOUR ANNOYANCE OF TAKING MY NAME TO
SHRINE.


[email protected]
Quote:
before 72 horus you will have a serious problem

and dont blame me watch out from these these moment
you are reading these mail just 72 hours your big problem
will come to you if you dont take time u will die fuck off


[email protected]
Quote:
YOU GO BOWL SAY YOU NEVER ENTER LAG BEFORE, WE WAY DEY ENTER OF LAG, WAY DEY ROCK THE GROOVING CLUB, IF YOU GET CHANCE ENTER LAG, TRY ASK OF PAGE, OPTION OR RELOADED, COME SPEND YOUR MONEY, IDIOT IBO BOY, WE ARE THE EKO NUMBER 1, WE SPEND CASH AND WORK WITH THINGS, IF YOU REACH IKEJA, SAY YOU DEY ASK OF MONSURU AND THEY WILL TELL YOU, YOU THIS IDIOT BOY WAY YOUR PAPA DEY SUFFER FOR AMANBRA, IF YOU ARE TALKING, WHAT CAR ARE YOU USING, YOU GO BOWL SAY YOU NEVER PRICE BIKE TALKLESS OF BUYING CAR, NA MOUTH YOU DEY, YOU NEAR SAY THEM DEY TALK ABOUT LAG, YOU STILL DEY TALK, IF YOU KNOW SAY YOU DEY LAG, MAKE WE SEE, SHEBI YOU BE MULTI-MILLONIIARE, YOU NO EVEN DO LIKE GUY MAN, YOU DEY CAUSE YOUR GUY FOR STREE, I BELIEVE SAY ALL YOUR LIFE NA TO GO MARKET FOR AMANBRA, SELL STUFFS, WE ARE THE GREAT STUDENT OF IFE LAND, IF YOU EVER TRY REACH LAG, PLS EMAIL ME... IDIOT FOOL............


[email protected] is a pervert Laughing
Quote:
CALL UR MAMA MAKE U TELL HER SAY HER TOTO DEY SMELL MAKE SHE GO BATH COS I GO SOON COME FUCK HER FROM BEHIND AND SHE GO BLEED I PROMISE BECOS U DON MAKE ME VEX AND I GO FUCK HER TILL SHE DIE. BUT HOPE UR MAMA NOR GET AIDS SHA COS IF SHE GET I NOR GO FUCK NA IMM BE SAY HER TOTO GO ROTTEN FOR HER THERE.


[email protected]
Quote:
GOD GO PUNISH YOU AND YOUR GENERATION THIS YEAR FOR GIVING ME YOUR PHONE NUMBER SAY AMEN , THIS YEAR YOU GO DIE FOR ACCIDANCE LIKE AYOKO AND JAPAN AS LONG AS YOU DEY RIDE BIKE FOR OUAGA. MAY YOU NOT SEE GOOD THIS YEAR AND MAY THE BETTERNESS OF THIS YEAR BE MULTIPLY IN ALL YOUR WORK.

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
Kickstart
419Eater is my life


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 447
Location: Godzone


PostPosted: Fri Feb 13, 2009 5:39 am Reply with quoteBack to top

blah wrote:
This thread is better than the surplus forum for obtaining new pets IMO.

It really gives you a better understanding of how smart/dumb they are.


Yep, I picked a few from their responses a couple of years ago and although they were very cagey at first... if you straight bait them they are a heck of a time...

Great to see so much new-years cheer.... I'll interrogate the repository and set off alarms across the world verifying them all so you dont waste too much time on closed accounts...

Cheers, see ya all in a few drinks time!

_________________
Albert Einstein wrote:
Only two things are infinate, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Tutorial - Backup your Gmail
View user's profileSend private message
Kickstart
419Eater is my life


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 447
Location: Godzone


PostPosted: Fri Feb 13, 2009 7:07 am Reply with quoteBack to top

Okay..... (whew) they're done! No gmail ones this time - blacklisted again Rolling Eyes

From 11,670 - a massive 6042 passed as still valid... I cant be arsed making a way to check I havent got any doubleups from last time sorry...

Code:
[email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected];

_________________
Albert Einstein wrote:
Only two things are infinate, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Tutorial - Backup your Gmail
View user's profileSend private message
Kickstart
419Eater is my life


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 447
Location: Godzone


PostPosted: Fri Feb 13, 2009 7:08 am Reply with quoteBack to top

Code:
[email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected];

_________________
Albert Einstein wrote:
Only two things are infinate, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Tutorial - Backup your Gmail
View user's profileSend private message
Kickstart
419Eater is my life


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 447
Location: Godzone


PostPosted: Fri Feb 13, 2009 7:09 am Reply with quoteBack to top

Code:
 [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected];

_________________
Albert Einstein wrote:
Only two things are infinate, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Tutorial - Backup your Gmail
View user's profileSend private message
LADBUSTER
Master Baiter


Joined: 24 Oct 2008
Posts: 214
Location: most places


PostPosted: Fri Feb 13, 2009 9:13 am Reply with quoteBack to top

Kickstart - this is very helpful! Really splendid work! This list will keep me busy the coming weeks...

_________________
OBICTUARY, OBICTUARY, OBICTUARY. -Western Union

what a BITCH you are, you are dead and dead you MUST remain I have stamped it since that is what you want BIG FOOL - Random G man

IT SHALL NOT BE WELL WITH YOU AND YOUR FAMILY AS LONG AS YOU KEEP DISTORBING THE PEACE OF GIENNUE LOAN LENDER LIKE HAWK MACRO CREDIT LTD., AMEN?
DO NOT FORGET THAT YOUR DAYS ARE ALSO NUMBERED, ISEEEEEEEEEEEEE. - Hawk Macro Credit Ltd


U BE THE GREATEST LUNATIC I EVER COME ACROSS IN MY ENTIRE LIFE.
[email protected]

Closed lad accounts x18
View user's profileSend private message
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Fri Feb 13, 2009 4:12 pm Reply with quoteBack to top

@Kickstart --- many thanks. I've just sent my greetings to those lads. I will post their replies soonest Laughing

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
archer
Master Baiter


Joined: 27 Dec 2005
Posts: 152
Location: Strongbadia!


PostPosted: Sat Feb 14, 2009 6:51 am Reply with quoteBack to top

DA MAGA DON LIKE MI CALVALRY GREETINGS OOOOOOOOOOOOOO

[email protected]
Quote:
COMMOT THERE Back To Sender (Cheap CHECKROOM DEBUG alias CHI3F CHUKWUMA DUB4KU).
DEAREST MY LOYAL MUGU FOREVER, FOOL OF THE HIGHEST LEVEL OF STUPIDITY OF ALL GENERATION,

Did l hear you clear, you called your self (Cheap CHECKROOM DEBUG alias CHIEF CHUKWUM4 DUB4KU.

You are nothing but a stinking maggot, cheap bra, fool, hookworm Na your papa and mama there, in-fact your generation all are useless and fools, do you think that l don't know you, you born imbecile full your house, idiot ashawo born throw away like you, l like to meet mugus like you bastard, do you know your father, ashawo pikin like you, isi na iwu onyi igbo catch accident there, fuck off you fool.

Watch and see what will happen to you after reading this few lines of your death serve now, as you are signing out your Spam email box, you are getting your death warrant at once, once you leave to go out you must surely die signed and sealed by me Emera

fool asim na iga alariri na uboch ta, idiot like you fool na people like you the live for ashawo house dey wash her panties, you no the shame say me small boy dey ride the latest jeep in town and you dey annoyed say l dey ride the latest jeep in town, evil man, onye inshi, because you no fit afford my jeep mirror, abi na because you no travel for Xmas go village go look for small boys wey meet up kill throw way as your mama do you, still dey there for Niger dey look for small boys wey meet up wey you go kill, me l don come back to Europe here again to make money, l dey out side Niger dey chop up with maga dollars, still you still the fool your self the annoy for nothing, fool like you, idiot na your generation all go die today, because you don meet your death today wey be me Emera, abi na because you no get child na wetin the make you dey annoyed,
hahahahhhahahhahhhhhhhahhahah, abi na because you no get child wey go the scam people of their money the make you feel small Cheap CHECKROOM DEBUG wey you bi for your entire life no changes, abi na the thing dey annoy you, fool you no go get any child as you don pour out all your spear sperm wey you for use born children pour am out for ashawo stinking Toto, fuck all your generation there, na your mama, infact wetin again, well you no get papa because you no no your father fool, you go die today in Jesus name Amen, signed and sealed by me Emera and all the angels in heaven and earth.

Once again, your mama Toto thanking you for accepting to die a disgrace because you are not of any useful existence to human race.

Yours Ashawo Mama Toto
l don born you throw you away (Cheap CHECKROOM DEBUG alias CHIEF CHUKWUM4 DUB4KU).


[email protected]
Quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA,
mumu.a big fooooooooooooooooool.
you are funny.vare you talking about your father.i am sorry for you ooooooooooooooooooooooo.


[email protected]
Quote:
your mama toto dey sweet like suger that the fact i love her


[email protected]
Quote:
OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,OTU NNE GI,


[email protected]
Quote:
ALL YOUR GENERATION WILL DIE, YOU WILL NOT SEE ANY GOOD THING IN YOUR
LIFE. YOUR FATHER/MOTHER/SISTERS/BROTHERS/WIFE AND KIDS BEG FOR FOOD
FORTHE REST OF THERE LIFE. AMENNNNNN

BECAUSE SHOULD HAVE THINK OF FORMAT YOU WILL SEND TO CLIENT TO PAY YOU
BUT ALL YOU COULD DO IS TO WHICH YOUR FAMILY BAD THINK, ALL WHAT YOU
SAY SHALL ON YOUR FAMILY. ASS HOLE...........

_________________
"BULL SHIRT IS YOUR NAME AND YOU ARE MAD AND ALSO BACK TO SENDER TO YOU. YOU ARE BULL SHIRT YOU ARE BULL SHIRT YOU ARE BULL SHIRT" - [email protected]
"HERCULIAN ASSIGNMENT" - Josephine Rachidi
"Your name has been added to one of the fatal road accidents scheduled to occur in a very short time." - J0hn Luck4s

If you've laughed at any of these threads, DONATE TO THE CAUSE!!
View user's profileSend private messageSkype Name
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Sat Feb 14, 2009 4:21 pm Reply with quoteBack to top

MY GEE KICKSTART DON DASH ME WITH MAILS, SO I GO HAMMER AM WELL WELL!!!!!

[email protected]
Quote:
OTU GBAWA NNE GI.UR MAMA OTOTO GO SCATTER


[email protected]
Quote:
MUGGITTO,
YOU ILLITERATE, GET OUT OF THE INTERNET TOUT


[email protected]
Quote:
BE WISE I WILL MAKE YOU A FISHER OF MONEY IF YOU FOLLOW ME

NWANNE CALL ME WITH THIS NUMBER, +971502522594, MAY GOD FORGIVE YOU FOR WHAT YOU SAID
DON SMITH


[email protected]
Quote:
U DON'T HAVE ONE CENT.IF YOUR RICH YOU WILL NEVER HAVE TIME FOR ALL THIS BULLSHIT.MAKE OUT TIME TO MAKE MONEY AND STOP FOOLING YOURSELF.I HAVE DONE NOTHING TO YOU BASTARD.THE CONTENT OF YOUR MAIL WILL CATCH UP WITH YOU AND YOUR FAMILY SOON AND YOU WILL DIE.I GIVE YOU FEW DAYS TO ROUGHT IN HELL.


[email protected]
Quote:
I AM NOT REPLYING YOU BASE ON WHAT YOU JUST SAY, BECAUSE I KNOW THAT I AM MORE DANGEROUS THAN WHO SO EVER YOU ARE WORKING WITH,MAY BE YOU DON'T KNOW WHOM YOU ARE TALKING TO,BUT I DON'T WANT TO GO INTO THAT FOR NOW.

DO YOU KNOW IT IS VERY DISGUSTING INSULTING SOME ONE MOTHER,I HOPE YOU HAVE A MOTHER,DON'T YOU LOVE AND RESPECT YOUR MUM?

IF YOU ARE A REAL GUY MAN YOU SHOULD KNOW THAT IN CASES LIKE THIS THE BEST THING TO DO IS TO HAVE DIALOGUE OVER THE ISSUE, NOT INSULTING SOME ONES MOTHER, LOOK MAN IF YOU DON'T RESPECT YOUR MUM I RESPECT MINE,SHE IS EVERY THING TO ME OK?

DON'T YOU EVER THREATING ME WITH ANY SHRINE BECAUSE I WAS BREAD AND BUTTERED WITH THAT, INFACT I EVEN HAVE THE ONE I AM WORSHIPING OVER HERE IN THE COUNTRY I AM NOW,SO HOLD YOUR PEACE ON THAT, BECAUSE TALKING ABOUT THAT, THAT MEANS YOU ARE MAKING A GREAT MISTAKE.

OR DO YOU THINK THAT I ACHIEVE ALL THAT I ACHIEVE SO FAR WITH EMPTY HANDED, OH MAN RETHINK.

BACK TO WHAT YOU SAID THAT I CUT YOUR JOB, I AM A GUY MAN TO THE CALL, AND THE LAST THING FOR ME TO DO IS TO CUT SOMEONE JOB,I HAVE BOYS OVER HERE THAT ARE BRINGING JOBS TO ME,SOME TIME I GIVE SOME OF MY JOBS TO MY GOOD FRIENDS TO WORK, SO I DON'T SEE HOW I CAN CUT SOME ONE JOB.

I WILL APPRECIATE IF YOU EXPLAIN TO ME THE JOB YOU ARE TALKING ABOUT,AND IF REALLY WHAT YOU ARE SAYING IS TRUE,I WILL DEFINITELY MAKE THINGS WORK WELL AGAIN TO YOUR OWN BENEFIT.

THE GOD I SERVE IS NOT A TROUBLESOME GOD,HE DIRECTED ME TO ASK YOU THIS.

SO I AWAIT YOU RESPOND.

WE ALL ARE IBOS AND WILL SHOULD BE IN PEACE WITH EACH OTHER,I CAN ALSO GIVE YOU SOME JOBS THAT YOU CAN WORK AND MAKE A GOOD MONEY OUT OF IT.

CHEER UP.

ONE LOVE WITH (HIGH SPIRIT).


[email protected]
Quote:
hey dog u dey.I swear your papa no dog and your mama na pig,ok what are you?


[email protected]
Quote:
YOU ARE A FOOL OF FOURTY AND YOUR FAMILY WILL DIE IN ACCIDENT THIS YEAR..FOOLISH MAN.


[email protected]
Quote:
Nwanne,
how far,i got your email and am not happy as
you treating me, which job are you talking about?
you no dat net is open for every body,if we want work one job what
we have to do is to rob one mind and work out someting
than nacking job, stop treating, it can not solve the problem,
i call the number you sent to me the glo is not going,one guy pick
other one say is wrong number
my name is IGBO(1)from UMULERI
call me with my number 08037078721


[email protected]
Quote:
YOU ARE A BIG FOOL ? YOU ARE TALKING TO YOU MOTHER


This lad, [email protected] is a real piece of work, I think he is going to be my new pen pal
Quote:
You are a Retard who is giving blow jobs to local bums. You have no balls
and no brians. You are pathetic little parasite you piece of shit.


[email protected]
Quote:
fool ooooooooo hahhahhaha, walting you de d 4 internet

foooolllllll


[email protected]
Quote:
RICH MAN,YOU HAVE SO MUCH TIME. YOUR A SMALL BOY FOR HAVING SO MUCH TIME FOR ALL THIS BULLIST AND YOUR POOR


[email protected]
Quote:
GOD GO PURNISH YOU OOOO. DEATH WILL VISIT YOU THIS YEAR IN JESUS NAME


[email protected]
Quote:
COME O' BOY SHE U NO DEY FEAR ? NA BECAUSE I SEE U FACE 2 FACE DATS Y U HAVE DE GOT 2 TALK 2 ME LIKE DAT WELL I DON SWEAR 4 U WITH MY AFRICAN JUJU UNTILL U APOLOGISE 2 ME WITTIN 2 DAYS .OTHER WISE???????????????


[email protected]
Quote:
BY NAME OF IGODOEKE FRATERNITY I SEND TO YOUR EARLY GRAVE.. I GAVE YOU 31DAYS AND U WILL SEE THE RESULT. U DONT EVEN KNOW WHOM I AM U THINK DAT U CAN JUST SEND PEOPLE MESSEGE LIKE THAT, YOU WILL JOIN UR ANSCESTORS SOON
BASTARD.


[email protected]
Quote:
U DONT KNOW WHAT TO DO?, GO N SUCK YOUR MOTHER BASTARD


[email protected]
Quote:
YOUR FATHER AND MOTHER ARE BASTREDS. IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[email protected]
Quote:
DEAR ME I AM A NIGERIAN STAYING IN SOUTH AFRICA AND I NEVER HANDLE ANY JAM JOB BEFORE OK.


[email protected]
Quote:
Suffer man....Idiot!!!


[email protected]
Quote:
LOOK YOU DEVIL IS LIKE YOU WANT DIE IF OPEN MY MONTH AND CALL THE LORD ALMIGHTY WHOM I AM SAVING YOU REGRET SO GO YOU AWAY I DONT KNOW YOU AND I DON?T WANT TO KNOW OK YOU ARE CRESSY


[email protected]
Quote:
THAT YOUR OKIJA WILL KILL YOU AND YOUR WHOLE FAMILY. U NO DE DEE SHAME TO CALL YOURSELF CHIEF. THAT YOUR OKIJA WILL KILL YOU AND YOUR WHOLE FAMILY BEFORE I GET YOU MYSELF YOU BIG FOOL. YOUR AN IDOIT TO WRITE ME AND CALL YOURSELF CHIEF. YOU CALL ME IDOIT.YOU ARE YOU FOR ME TO CALL YOU. GO TO HELL IDOIT.


[email protected]
Quote:
FOOL LIKE YOU MONKEY


[email protected]
Quote:
THUNDER FIRE YOU AND YOUR ENTIRE GENERATION AND FAMILY IDIOT CHIEF IINOCENT EMEKA


[email protected]
Quote:
Hello big fool,

l thought that you can speak and write good english .Are you quitting the game that you started?. Hahahha.

Let me tell you a point of fact, for the fact have access to internet does not mean that you have to abuse it to write english that you cannot defend. l spend years studing abroad in Australia makes me crazy.

My people always says that it is not good to throw a bomb in a market because you dont know who it will hurt. A word of wisdom. l rest my case and rest my arsenal.


[email protected]
Quote:
fuck your mama bastard


[email protected]
Quote:
You are a bastard, by saying that i cut your job.

If i may ask you, which job are you talking about?

Do i know you from any were?

If you think Okija is the only shrine you know i will tell you that i am from a family of a very fearful deity in Ibo land, if you must know have you hear about Otufie and Agwuisi shrine, if you don't know there powers ask questions you fool.

Since you have started to threat me with Okija be ready to dance the egwu ndi nmmo,because know one threat the sons and daughters of this two deity and get away with it,you may think i don't know you so how can things happen to you, for you to mention Okija that means you know the powers such gods possess.

I call you now to clarify your self to me before i call home i give you 12hours to do so.

Unless you want to end up your life just like this, don't doubt this email you are a guy man you know that no guy man will take this threat as common if there is, you have meet the wrong person.

I am still the one you draw a battle line for.


[email protected]
Quote:
mark my word.

you can never become a man in this live.

fool.


[email protected]
Quote:
YOUR FATHER ..YOU DEY CRAZY ...U WAY DEY LIBERIA CAMP.BASTARD. YOU ARE A BASTARD AND I WISH I CAN SHOT YOU WITH MY GUN

Quote:
FAKE BARRISTER .PLS CAN YOU SHOW ME YOUR FACE.YOU MUTHERFUCKER.IF I GO
SHRINE FOR YOU .YOU GO DIE LIKE CHICKEN .FOOLISH BARRISTER .NA SO MAMA
TOTO FULL YOUR MOUTH .NO BE TOTO YOU COME OUT FROM .BASTARD LIKE YOU
..YOUR GENERATION NO GO SEE BETTER ...WELL I HAVE TALK TO MY HACKER.YOU
WILL BE SHUT DOWN BEFORE MONDAY BASTARD


[email protected]
Quote:
stop this , i have no time for this


[email protected]
Quote:
NA GOD GO KILL UR FAMILY FOR YOUR WORD


[email protected]
Quote:
You go fuck stinky ass of a donkey!


[email protected]
Quote:
MAN YOU SPEAK LIKE MAN WE KNOW HOW FAR SEE I NO DEY NIGER VILLAGE MUGU WHERE YOU THE TALK FROM ,IF YOU SEE ME IN PERSON YOU GO REJECT THE RICHEST MAN IN YOUR VILLAGE IS MY BOYS THAT CAT CH YOUR ROTING EMAIL AND I HAVE WARN THEM ABOUT SOME EMAILS LIKE YOURS EVEN WHEN LOOKING AT IT ,GUY MUST KNOW YOUR VERY VERY POOR MAN
MAIL MY I WANT TO HELP YOU OK, AM IN SPAIN NOT IN LAGOS AS YOU THINK OK. DO YOU KNOW, IGBO 1 FROM IMO STATE THE ARE MY GROUP NEXT I WILL TELL YOU MY NAME YOU VERIFY MY AREA IN F.G.C OK, YOUR INTO LOCAL NIGERIA MONEY TRANSFER COME OUT AND DANCE DEVIL YOU LOCAL STUFF THAT SLEEP INSIDE MOLUWE ,COME AND HAVE DESERT GAME LOCAL MAGA AM IN FIELD I CAN TREASE YOU AND GET YOU THERE IN LAGOS MUGU,YOU RITUALIST THATS WILL YOU FINISH YOU FAMILY HOW ARE YOU INJOYING THE MONEY WITH FOOL,

THIS YOUR NAME SHOWS YOU AS BIG TIME MUGU,ARE YOU FROM OWERRI OR MBANO, EXPLAIN YOUR SELF MUGU, CHANGE THIS YOUR NAME AND EMAIL OK, YOU WANT TO MAKE NOISE AND YOU SHOW ALL YOUR ID MUGU ,BUT I KNOW IF I TRAIN YOU ,YOU WILL CATCH SO EXPLAIN YOURSELF
SEE YOU NEXT MAIL ,OKE AMUSU,OWU IHIE IWU

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
archer
Master Baiter


Joined: 27 Dec 2005
Posts: 152
Location: Strongbadia!


PostPosted: Sat Feb 14, 2009 5:24 pm Reply with quoteBack to top

WARM GREETINGS AND LOVE ON DIS DAY BROS

[email protected]
Quote:
Are u crazy? what is the meaning of this? yeye chief. May ur life be
miserable all the days of ur life. Animal, anu mpam. Okenye na agwo
ofe. May hardship and sufferness be ur portion in Jesus name amen.
Holy ghost fire will consume u and ur evil way of living, i am always
covered with the blood of Jesus,. Evil chief , u will always be at the
negative side of the world and u will never again see good in ur whole
entire life.Go and suck ur mama weak and old toto.

[email protected]
Quote:
Did you see how you took your death serve from me, go and die fool.

[email protected]
Quote:
YOUR FATHER

[email protected]
Quote:
FUCK YOUR MAMA FUCK YOUR MAMA

[email protected]
Quote:
chif go and fuk u mama ok ase an igbo man like u dont know any buiness and man Good will demolish u family

_________________
"BULL SHIRT IS YOUR NAME AND YOU ARE MAD AND ALSO BACK TO SENDER TO YOU. YOU ARE BULL SHIRT YOU ARE BULL SHIRT YOU ARE BULL SHIRT" - [email protected]
"HERCULIAN ASSIGNMENT" - Josephine Rachidi
"Your name has been added to one of the fatal road accidents scheduled to occur in a very short time." - J0hn Luck4s

If you've laughed at any of these threads, DONATE TO THE CAUSE!!
View user's profileSend private messageSkype Name
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Sun Feb 15, 2009 11:59 pm Reply with quoteBack to top

NO SHAKING MY GUYS

[email protected]
Quote:
YOU NO KNOW SAY I DON FORK YOU YOUR LAG,NA ME BE THAT YOU YOUR MAMA BOY FRIEND.YOUR MAMA NO SABI FORK BEACUSE THE TOTO DON OLD I ONLY MANAGE YOUR MAMA B4 I LIVE NINJA.I BE MILLIONAIRE I DEY FEED YOUR MAMA YOUR PAPA AND YOUR SISTERS.LIKE THAT YOUR SISTER WEN FINE BUT THE TOTO NO FINE BEACUSE WHEN AFTER I FORK YOUR MOTHER FINISH I GO MEET YOUR SISTER TO FORK BUT WEN WON ENTER THE THING WEN I SEE HE GON SAYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?????????????,I COME FORSTRATE WEN I SEE YOUR SISTER TOTO HE DEY SMELL BADLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY,I BE SAY YOUR GENERATION NO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD


[email protected]
Quote:
U ARE A BIG FOOLISH PERSON I RETURN BACK ALL YOUR COURSE BACK TO YOU IN THE NAME OF JESUS.


Quote:
Listen,you can come and work with me make i change ur life,so far u will be loyal.

Ur job is,you will dive my kids to school in the morning after cleaning my car and my wife car.

2:you dey bomb 20 k adds everyday,i will provide you with all the tools you need.

3,you will go bring my kids back from school.

they are more thing you will do, just declear your layalty then i can see how i can influnce your life ok,hope you sabi mop flow.just come first.


Quote:
ask ur mama who b ur papa.born throway bastard.


[email protected]
Quote:
Guy u no get sence at all, so all ur work na to stay net dey course people, insted of you to dey hussle hard, you dey there dey talk rubish, if you don collect from my maga, make u keep am to yourself na, i no disturb you, why u dey worry urself like this, na wah u oo, make u use the money wey u collect from my maga (as you take talk) use am buy presidential suit, i no go disturb u, but make u mind the things wey u dey do, no be every body you go dey write to, cos u no no who be who,

BE VERY CAREFULLL.


[email protected]
Quote:
FOR ALL YOU YOUR CURSE SHOULD BE IN SIDEDESERTS AND OCEANS as a reasonable someone if you are not the right person to recieve my email then you have to get more co-ordinates from the person and not cursing in fact we shallsee lathar i dont nowho better bt..........

4rm
NGBOLOGWU-EGO NA-AGULERI


[email protected]
Quote:
Subject: Dear brother pease read this and stop all this shit ok

EMEKA YOU CALL YOURSELF EMEKA GUYMAN NA UNA DE SPOIL THIS GAME SEE AS YOU DE AB GUYMAN LIKE YOU AND U WAN COLLECT MONEY OK NOW MAKE GOD GIVE MONEY MAKE I SEE AS YOU DON WANT ANOTHER PERSON TO ET HIM OWN NA SO U NO GO GET YOUR OWN TOO.UNLESS YOU STOP ALL THESE SHIT MAIL WE YOU DEY SEND TO GUYMEN BEFORE THUNDER GO PUNISH YOU AS YOU SAID TO ME MAKE I BE YOURSELF I GO HAPPEN


[email protected]
Quote:
WHAT EVER THAT COMES OUT OF UR TOUNG MUST BE SEND BACK TO U. IF U ARE A BIG THREE, WE ARE A SMALL AXE TO CUT U DOWN


[email protected]
Quote:
IF YU HAVE COMIITED THE SAME OFFENCE THAT MAKE YU TO SAY THIS THEN PLS KNOW TODAY THAT GOD WILL ALWAYS IGNOR YOUR MASSAGE OF FORGIVENESS AT ALL TIME AND SEE HOW YU WILL SURVIVE WITH OUT GOD.
I HAVE PLACE MY CASE IN THE HAND OF ALMIGHTY GOD WHO BESTOWS OUR HEALTH MIND WHILE YOURS IS AT OGUGU AKPU OKIJA.

LETS SEE GOD AND SATAN WHO WILL WIN.

MAY YU AND YUR GENERATION THAT YU BROUGHT TO THIS WORLD AND THE ONE YET UN BORN AND EVERY ONE THAT MAY COME TO YOUR AID BE VISITED BY BAD THE UGLY AND ALL THE LIVING AND THE DEAD THAT EXISTS IN OKIJA SHRINE.

OKIJA SHRINE NEVER ABADONE THOSE THAT BELIEVE IN HIM AND YU WILL NEVER MEET WHO WILL TAKE CARE OF YOUR CASES THERE UNTIL DEAD MEETS YOU.
AND YU WILL DIE OUT OF JUST ..... LIKE PLAY BECAUSE THOSE WHO UP HOLD YOUR PAST ARE NO MORE AND YU ARE TO PAY THE PRICE THIS TIME.

THE FOOD $ AND OFFERING THAT GIVE TO ANYTHING THAT YU WORSHIP TO APPEASE HIM OR HER EVEN IN THE RIVER OR IN THE GRAVE, IN ANY THE ALTER OR ON THE ROADS BOTH NIGHT AND DAY MUST NEVER BE ACCEPTED UNLESS OKIJA IS GREATER THAN GOD IN HEAVEN.
ANY GOOD GIFT THAT COMES TO YU FROM ANY LIVING BEING MUST MELT LIKE SALT.
INFACT YUR HAND WILL WORKING LIKE A LICKING BASKET AT ALL TIME AND YU CAN NEVER SEND THIS CAUSE BACK TO ANYTHING ON THIS EARTH AND NONE OF YUR WORDS THAT COMES OUT OF YOUR MOUTH WILL HAVE THE LIST FORCE OR EFEECT BECAUSE GOD DOES NOT GIVE BLESSINGS AND POWER IN THE TONG TO THOSE WHO DOES NOT KNOW HOW TO USE IT.
YU WILL ALWAYS BE A VICTIM OF FALIUR AT ANY TIME AND YU WILL TAKE CARE OF YOUR SELF UNTIL YU LEAVE THIS EARTH TI MEET WITH THOSE WHO WERE ASUMED TO BE KILLED BY YOUR OKIJA.
YU WILL TAKE CARE OF YURSELF AND WHAT YU EAT UNTIL YU DIE AND YU WILL NEVER BE LUCKY TO SEE A GOOD MAN OF GOD AT ALL TIME THAT YU SEEK HIS FACE BECAUSE YU REJECTED THE GOOD GOD FOR YUR FATHER SAVIOR OKIJA.
YU WILL ALWAYS FACE AN ACCUSATION WITH PROOF OF YUR PAST

YOUR WIFE WILL REMAIN YUR HUISBAND AT ALL TIME IF
ITS NOT AN OFFENCE IF A KILLER BY HIS SWORD ACCORDING THE WORD OD GOD TO PETER AND YU CANNOT DENIED THAT YU ARE NOT AWARE.


[email protected]
Quote:
OTU NNEGI GBAWA , GO AND FUCK YOUR MOTHER FUCK YOUR SISTERS


[email protected]
Quote:
YOUR MAMA GOD ABEG LET THIS GUY REMAIN POOR 4 EVER


[email protected]
Quote:
fooolllllllllllllllllllllllll
fu fu
thunder fire you


[email protected]
Quote:
LOOK SMALL BOY , WE DON PASS THAT YOUR USELESS STAGE, IF NOT I WOULD HAVE REPLY YOU FOR THAT STATEMENT. WELL IN OUR DAYS WE DONT MAKE MOUTH LIKE YOU DO.
WE FLY REACH LONDON , YANKEE AND CANADA ,STILL HAVE BASE IN SPAIN, LOOK FOR SOMETHING TANGIBLE TO DO INSTEAD OF MAKING MOUTH, TIME NA MONEY
BYE
ALWAYS JAGUN JAGUN , WE ALL FLY SAFE


[email protected] is back, with another quality reply Laughing
Quote:
Your english is poor and what I understood is you said that you are a
coward who is sticking fingers in other men asses and than lick it.

You said you have tinny little dick smaller than your pinky toe. You are
impotent idiot. You are humping your brothers you pathetic twit.

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm Reply with quoteBack to top

I DON HAIL OOOO!!!!

[email protected] is back
Quote:
Pig's ass! You are so stupid like an ass of water buffalo! Go lick buffalos ass or hump a pig. You stupid pig fucker!

Quote:
What's up you piece of shit. You are still licking buffalo's ass?
stick a finger in pig's ass and lick it!


[email protected]
Quote:
emeka ubosiobula i kwusiri i derem akwukwo i gahi ewnetakwa ego ozo


[email protected]
Quote:
i don't no u and i will never no you.but all i no is that in this land of living am one among of blessed.so u better pray for life. than swearing for the one that u can't crate.

and be carefull so that i will not enter prayer for u. because i do u nothing, and u are swearing for the thing that i don't no about.

u better look well before u fail into pit.

i wo lo mon


[email protected]

Quote:
Subject: old boy don't be a mumsy fucker.ok............

with your standard 1 English,just inform you mumsy to meet me in UK to get better fucks to born better children for her future because you are nothing from nothing child of smelling inside.kindly excuse your mother from ur back-bended father to meet me in my paradise in UK,for ur information,is ur mumsy pusy has internet connection?because after fuck I want to browse and get good mugu to buy her underwear so that your father will admire your mumsy on her way back.please,your mumsy will look more beautiful on are way back,don't admire her to avoid fucking her.old boy don't be a mumsy fucker.ok............


[email protected]
Quote:
HEY BUSSY FOR NOTHING MAN

IS LIKE YOU HAVE TIME THAT IS YOU DON?T KNOW WHAT YOU CAN DO IS ONLY TO WRITE THIS WHAST TIME EMAIL YOU KNOW THAT YOU HAVE NO GAIN ON IT?WHY YOU ARE DRYING IN HUNGRY OVER THEIR IN INDIA HOW MANY YEARS YOU STAY IN THEIR IN INDIA INFACT GO YOU AWAY YOU THEIVES .


[email protected]
Quote:
Its heritability from ur parent all u are said is for u not mine,I was giv ur name to our pastor and alfa they will make sure u got accedent very soon by God grace!its that killed ur parent
you and this yeye job wey una dey do sef,job that would take you the whole of your life before mugu pay..i pity you oo..well by god grace you will not take even your slippers to your village this december...my babalawo will see to that now,you useless omo ibo rev henry em3ka as cbnpaym@sterdesk, dont you see its a useless format..you will come a widow/widower....Fuck u MUGU


[email protected]
Quote:
WAITING GO KILL YOU GO COME SOON. JUST GO AND WRITE DONE, YOU WILL NEVER PROSPER IN THIS WORLD SINCE YOU DONT WANT ANOTHER PERSON'S PROGRESS.

GOD ALMIGHTY WILL GIVE YOU PONISHMENT YOU CAN NEVER FINISH IN YOUR LIFE, I DID NOT DONE ANYTHING YOU AND YOU ALWAYS LEAN A CURSE TO ME, WHATEVER YOU SAY TO ME WILL HIT BACK TO YOU LIFE.

IDOT BYE


[email protected]
Quote:
YOU ARE A BASTAND
FOOL LIKE U WE NO KNOW WETIN YOU DEY DO FOOL


Quote:
U ARE VERY STUPID MAN WITH NO ECONOMIC VALUE. GO AND DIE AND STOP WRITING RUBBISH AND POSTING NASTY MESSAGES IN THE INTERNET. A BI THEY SWEAR 4 U?


[email protected]
Quote:
Look ,my friend,u no be better FULL GEE as u claim,my advice to you is that if realy you are a real Gee,when you see something like this,as gee,you over look it and will not reply by writing nonsense,and thereby wasting your precious time.I laugh at you,MUMU.......


[email protected]
Quote:
Iknow you are Mugu

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Tue Feb 17, 2009 8:30 pm Reply with quoteBack to top

NA CAFE GUYMAN DON WRITE ME WELL WELL

[email protected]
Quote:
No too much word,i dnt knw who u are,i am innocent of all this and if u fell that GOD have bless u he will surely bless me ,and all this u are saying wih turn around to be a blessing to me bcos i dnt even knw u man. Today Phillipine mugu paid me 220 Euro .God is Good


[email protected]
Quote:
But you need to go back to your village and rescue your father and mother from the hands of bedbugs and rats,old boy you are wicked so you get money like that and your father and mother still wearing rags?shame on you,you are under curse.but not your fault because your father refused to spend him frming money on you but prefer to spend it with other people's wives;like father like son.kindly change before the money will finish because of the suffering curses of your mother and father.

It's me pls reply.


[email protected]
Quote:
died mugu go die


[email protected] really disrespects Mr. Gomer here Evil or Very Mad
Quote:
die die die.fire die.fire die.fire


FUCK YOU BASTARD. YOU ARE AN IDIOT AND A BIG FOOL. MAY THE GODS OF THE BLACKS AND THE TEARS OF THE BLACK AND THOSE WHO WERE SOLD INTO SLAVERY REMOVE LIFE OUT OF YOU.

I PROMISE YOU ONE THING, YOU WILL DIE BY THE END OF THIS YEAR.

BIG FOOL, ANIMAL

FROM THE DEATH

...............................................................................................................
FOR YOUR INFO I DON MAKE ENOUGH THIS YEAR...YOU HEAR OF REGIONS BANK?

I DEY DO TRANSFER IF U GET ACC FROM OUR GAY FATHER....MEN ALL DIS PRAYER FO YOU ALONE?

MEN I ENDORSE AM FOR YOU AND UR COMING GNERATION AMENNNNN

MR GOMER ASSFUCKER GAY

LEAVE ME ALONE AND DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!

YOU ARE A GOAT DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!
DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE!!DIE


[email protected] is back
Quote:
Your balls stink and you have a little dick betwen your pathetic legs. You
suck other men dicks and lick their asses. You are just pathetic stupid
fuck face. Brainless idiot who stick his finger in his ass and than lick
it good.


[email protected]
Quote:
my Dearest IDIOT HOW ARE YOU DOIN TO DAY,HOPE YOU ARE FIN AND WELL. you are one of the most stupid Nigerian i have ever seen in my entire life so i congratulate you for that.

ins tired wen you you go say say gay man i pray make you catch better withe mugu wen go pay you well,becos of the things wen withe men do our papa.

You GOAT con they say i nor go fit be like you.

thank god say i nor go fit be like you becos you be ZOMBI your mama ZOMBI your papa ZOMBI infact your generation and your unborn generatin na ZOMBI.

You fullish Africa and Nigeria MUMU with tynni yansh.kolofo crase man with your MIGHTY head


[email protected]
Quote:
guy u b the d mumu wey i don ever see for my entires life......fuck u
nd never get back 2 me again,if u make ur money na for ur pocket not
mine ode.....i no get time for idiot like u ......u caled urself big boy but u
never acted like one..go die ode


[email protected]

Quote:
YOU ARE REAL MAGA OK.

LOOK YOU WILL NOT PASS THIS YEAR.YOU DON'T KNOW ME AND YOU ARE CUSE ME...U MUST DIE THIS YEAR LET ME TELL YOU .I WNT YOU TO KNOW THAT YOU SEE XMAS THIS YEAR IS NOT FOR YOU AND YOUR FAMILY.I AM ALREADY USE YOUR NAME AND YOUR INFOR TO MY INMAGE OK.

YOU ARE THE FIRST PERSON LOOKING FOR PROBLEM I MUST GIVE IT TO U GUY

SEE YOUR DRAM AS FROM NOW,AND YOU ARE IGBO MAN.YOU MUST DIE FOR ROAD

INMAGE INMAGE BLOOD


[email protected]
Quote:
dear fool Innocent Em3ka


u be stranded guymam and u will remian stranded 4life

you call your mama toto guy and you de talk like this
that is why ur mama toto de rotten mumun if u no no how to talk u no gho keep quite fool ovary sa be

IF U MAKE MILLONS WHO ASK U YOU NO ME B4 PEOPLE LIKE NO GET ANY THIN STREET BOY LIKE U


[email protected]
Quote:
fuck u and ur family. u are an ingreat,u wll never see goot too in ur life,none of ur family shall see good and u also can never be successful in ur life as well U WIL NEVER BE A SUCCESSful in ur own life and ur family
none of ur family will see good.kiss my assssssssssssssssssssssssssssss


[email protected]
Quote:
Do you hae mama,traceyour foot step,your mama born you for ashawo and you area bastard ,could ask yourself who your father isand it's back to sender.

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Thu Feb 19, 2009 2:42 am Reply with quoteBack to top

NA JOBS DON DROP!!!!

[email protected]
Quote:
U no dey shame ohhh.look a whole chief no fit spell very well....idiot. Tell me...shey u be Chief of Arm Robbers or whay?answer this question now.

I dey see the pain of poverty inside you that is why u dey use vex send this mail,when you say small muther fucker na there i no say u na small boy,well as you see say me no need to be like fool as you are,so keep ur fucking life intact because you no get level,spelling's dey even hard u,so ur own no be anything to me


[email protected]
Quote:
YOU DEY MAD .NA ME U DEY THREATEN .YOU NAME DON ALREADY ARRIVE AT
OKIJA SHRINE YESTERDAY.YOU ARE BASTARD .I DONT THINK YOU HAVE ANY MUGU
TO REPLY...BASTASRD.I JUST EVEN BUY JEEP TODAY FOOLISH MAN

OKAY ...FUCK OFF AND PISS OFF ..DICK HEAD/

YOU BE BASTARD AND I WILL WISH YOU GET JOB MAKE I GO SIT THEM WASH
WASH .


[email protected]
Quote:
go and steal your mama money go browse you this small pikin wey your parent dey feed for house make he you no steal your mama hair toto go do ritual oooooooooooooooooooooooooooo


[email protected]
Quote:
grow up you twat.


[email protected]
Quote:
IF YOU KNOW YOU ARE A MAN, INCLUDE YOUR NUMBER OR ADDRESS SO THAT WE CAN TRY OURSELF FOR SIZE, IDIOT


[email protected]
Quote:
mo fie pa lowo because me i don chop this morning you never chop go do begger for your daily food, and dont forget to give your phone number to give you a call, whether you get phone


[email protected]
Quote:
abeg wetin dis guy do u ...no be hin dey here...che na IBe offend u..just tell me ..hin be don fuck guys up for malaysia here


[email protected]
Quote:
Dear

You are nothing but a village champion

thanks


[email protected]
Quote:
Subject: I STILL WHICH YOU SAME

HAHAHAHAHAAH
LAUGHING STOCK

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Thu Feb 19, 2009 9:39 pm Reply with quoteBack to top

NWANNE, ABEG U CHEK NA LEVELS WELL WELL!!

[email protected]
Quote:
Your spellings are not correct. you fool.. see your local writing


[email protected]
Quote:
u see ursel;f u don,t have anything busy to do that is why u could take much of ur time to write this nonsense to someone u don,t know anything about, pls get wise and find some good work to do to keep u busy , lazy man.


[email protected]
Quote:
DO U WANT ME TO HACK THIS UR EMAIL BOX? TRY ME


[email protected]
Quote:
Chinedu so you now go in the name Williams? Sorry
Stop deceiving yourself; is it me you are talking to? Go get a life before it is late. Did I measure late; it is already late for you FOOL. FOOLS LIKE YOU IDIOT go to cyber buy time with the money you stool from your mother instead of you to buy jamb and fill with it you use the money to read format. Such a BIG BASTARD; well jamb entry will soon be over and you will remain in cyber reading format and reply it. I don’t blame you I blame your mother for not telling you who your father was; chinedu ask your mother who your father is.
Phil.


[email protected]
Quote:
If u are a real guyman u shouldnt be insulting me........bastard!!


[email protected]
Quote:
YOU NO GO MAKE AM COME BACK YOUR COUNTRY AGAIN YOU FOOL WISE UP!
NA WHO CROWN YOU CHIEF? MUMU!


[email protected]
Quote:
I JUST DEY WITH UR MAMA FOR BED NOW GUY ..UR MAMA TOO SWEET OOOH AND I WILL STILL FUCK UR SSISTER TOMORROW MORNING..U SEE SAY U BE MUMU


[email protected]
Quote:
are you a chief as you call ur self did you went to school u cant even make a very good sentest your father and your mother


[email protected]
Quote:
I NO DEY DO LOCAL I DEY GHANA DEY SPEND TOO MUCH MONEY EVERY DAY BCOS I DEY CONFIRMATION STEADY,SO IF YOU DEY HUNGRY HE GOOD MAKE YOU GO FIND SOME THING CHOP BI 4 YOU GO DIE JUST LIKE THAT.


[email protected]
Quote:
u dnt have reply to handle that is why you have time toi make mouth idiot

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Fri Feb 20, 2009 9:53 pm Reply with quoteBack to top

NA MAYES DON ENTER MY BOX OOOOOO!!!!!!!!

[email protected]
Quote:
YOU MARRON, COMMON ENGLISH YOU CAN'T SPEAK. YOU ARE BORN TO SUFFER,


[email protected]
Quote:
GUY IF TO SAY YOUR HARD IS CURRENT, IF YOU SEE THIS KIND MESSAGE IN YOUR BOX, YOU JUST REMOVED IT, BUT I SEE YOU LIKE SOMEONE JUST ENTER COMPUTER NEW, THINKING THAT YOU CAN WRITE ANYTHING YOU LIKE AND SEND OUT.

TRY TO LEAN HOW TO SPEAK GOOD ENGLISH.


[email protected]
Quote:
YOU ARE A FAKE MAN.GETAWAY IDIOT


[email protected]
Quote:
NI MA AGA PEE........SENTINPIN....................BASTARDO ALL IS WHAT YOU ARE.


[email protected]
Quote:
Broda,,

I did not know you before sending an email to ur address but it is very unfortunate that you can insult your fellow guyman like and for you to make out time begin write this rubish means say u no get levels.

Any business brain will just delete my message and continue or may even wish for contact because na we we but since you are full of yourself i wish you what you wish people.

Take care.

Onye Igbo.


[email protected]
Quote:
GUY U MUMU.....NA ME U DEY TELL THIS ONES OR U DEY ALSO TELL
YOURSELF...IGBO TWAUT LIKE YOU.


[email protected]
Quote:
MR THIEF,REMOVE THAT MISERABLE TITLE CHIEF FROM URE BASTARD NAME AND REPLACE IS WIT THEIF
ARMED ROBBER,CRIMINAL SON OF A BITCH,U BE CONFIRMED OSU


[email protected]
Quote:
same to you Basterd


[email protected]
Quote:
U are a fool. Your father and mother are goats. U will die like a goat. God purnish all your generation.


[email protected]
Quote:
i dont understand what u are talkin about man culd u plz speak what i will undertand or u stop mailin me okay i dont understand any of all what u wrote here okay man tx bye for now okay man


[email protected]
Quote:
I WONDER HOW YOU ARE SURVIVING IN THIS BUSINESS,COS I HAVE SEEN THAT YOU NEED QUALITY EDUCATION.ANYWHERE YOU ARE A BIG FULL,BYE FRAUDSTER

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Sat Feb 21, 2009 11:18 pm Reply with quoteBack to top

ABEG U READ WHAT NA MAGA DON WRIT ME --- REMAIN BLESSED!

[email protected]
Quote:
As big as you are you can not even been able to write and express yourself in english. you will die in Nigeria, you and your family will die in the village,you and your family have never left Nigeria likewise your nest genaration, is a couse to your family, local champion. You will die their begging for money to go to the internet, stupid village Nigerian. Bastard, prostitute child.

What i expected from you is to ask me for money as your chairman to help your family,Blind *DELETED*.


[email protected]
Quote:
BACK TO SENDER IN JESUS NAME LET ALL YOU SAID HERE BE TO YOUESELF FOR HE WHOM THE LORD HAS NOT CAUSE NO BODY HAS THE RIGHT TO CAUSE


[email protected]
Quote:
I NO SAY PERSON LIKE THIS NA SMALL PIKIN YOU MOST BE THAT IS WHY YOU DONT EVEN KNOW HOW TO WRITE,SO NA THIS WAY YOU WANT TO BE SUCCESSFUL FOR GUYMAN WORK,NA DIE YOU DEY I FOR ADVICE MAKE YOU STOP THIS JOB BCOS YOU NO GO FIT ACHIEVE ANYTHING FROM THE JOB
AND GET YOUR SELF SOMETHING DOING.


[email protected]
Quote:
You are a bastard for ever. you think i dont know that you are a bastard?

Go to hell you foolish idiot.

You are a poor man for ever and there is no way you will reach my level. You claim reverend when you are a bastard and thief. Did they tell you that bastard and thief s are rev?

You will die in soon i have seen it.


[email protected]
Quote:
Ur generation there. Dyke like u...........fucking fuck


[email protected]
Quote:
BOY U BE FUCKUP GUY U KNOW, U CALLET FORMAT U COM DEY DO LIKE A SMALL BOY IN THIS RUN IF U ARE NOT A SMALL BOY YOU CAN RESPOND TO THE MAIL LIKE THAT I THING YOU SHOULD STOP DOING THIS KIND OF A THING TO YOUR FELLOW MEN IS VERY BAD STOP IT .

ONE LOVE STAY BLESSED.


[email protected]
Quote:
HOME BOY LEASTING TO ME, YOU ARE VERY STUPID.

I GUST GOT YOUR MAIL IF CALL YOUR SELF A GUY MAN I WANT YOU TO PROVE IT, YOU ARE JUST THERE IN OUAGADOUGOU BURKINA-FASO TO SURVIVE IN LIFE, LISTING TO I HAVE MADE IT HERE IN SOUTH AFRICA, I AM NOT A NUSSANCE LIKE YOU, YOU WILL DIE THERE IN BURKINA-FASO, WELL I DONT HAVE ANYTHING TO TELL YOU FOR NOW, AS I AM VERY BUSY WITH MANY GOBS HERE, IF YOU WANT TO ASK ME FOR MONEY GO STREIGHT TO THE POINT AND TELL ME WHAT YOU WANT OK, AS I HAVE NO TIME FOR ALL THIS JAGONE YOU ARE WRIGHTING CUS I CANN'T UNDERSTAND WHAT YOU ARE SAYING, I ONLY MY NIGERIAN BRAIN TO CAPTURE YOUR ENGLISH, I SUGESST YOU GO BACK TO SCHOOL AND LEARN MORE ENGLISH, INFACT YOU ARE A FOOL, MIND YOU THAT I HAVE SO MANY PEOPLE OVER THERE IN BURKINA-FASO WHO CAN HANDLE YOU FOR ME, SO I WILL ADVICE YOU MIND HOW YOU TALK TO ME NEXT TIME, IF YOU WRIGHT THIS TRASH AGAIN TO ME I WILL TRACK YOU DOWN.

GOOOO TO HEEELLLL YOU MODER FUCKER; FURCK YOU;


[email protected]
Quote:
IT IS YOU AND YOUR FAMILY ARE FULLISH N JOBLESS BASTERD!

I DONT NO WHO YOU ARE OR WERE ARE YOU FROM BUT ALL NO IS THAT WERE EVER YOU TAKE MY NAME TO, DONT FORGET BABA GOD PASS THEM.GO TO YOUR THIRD WORLD COUNTRY AND FUCK OFF!!


[email protected]
Quote:
Subject: OGA EMPTY DOZEN

OGA I NO DO U ANYTHING

ALL U WISHED ME WILL HAPPEN TO YOU

ASSHOLE

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Mon Feb 23, 2009 7:28 pm Reply with quoteBack to top

WETIN DEY???

[email protected]
Quote:
Mumu na there u dey old man ..... if u know who u dey follow tlk .. u no go dey tell me shit .. u dey nigeria at ur age sun dey kill u .. big fool wey never get shishi u dey there dey tlk .... bombo clark...


Quote:
Your Mother na Dick head and cock sucker And Your Father na money ritual and *DELETED* sucker Then u , u be Poor bombo clark.. IDiot like u dey suffer , u no come meet me make i help ur life‏


[email protected]
Quote:
fuk your mama TOTO for net GOD go ponish your muth.


[email protected]
Quote:
It's your mother that will die soon., Mark this todau, you will continue to live in frustration.
Mumu like you.Barrister femi j0hns0n my ass. U no go see any better for your life.
Otu nne gi and amu ur father will kill u
Barrister bastard


[email protected]
Quote:
YOU ARE DEVIL AND YOU WILL NEVER SEE ANYTHING IN YOUR LIFE AND IF YOUR A MAN WILL NEVER GET A WOMAN TO MARRY AS YOUR WIFE AND IF YOUR A WOMAN WILL NEVER SEE A MAN WHOM WILL MARRY U AS YOUR HUSBAND THAT MY PARY FOR YOU SINCE YOU STIL A FOOL,EDIOLT LIKE U.

FINALLY OTU GBAWAKWA NNEGI TEN THOUSAND TIMES,NNE GI SI GA OTU YA NA MPI EWU!!,OTELE,IN FACT THE WHOLE YOUR FAMILY IS ASHAWOO AND AS STARTING FROM TODAY YOU WILL LOSE EVERYTHING YOU HAVE IF YOU HAVE AND I DON'T THINK THAT EDIOLT LIKE YOU HAVE SOMETHING ,THEREFORE WILL REMAIN POOR IN YOUR LIFE FOR EVER.

AND OTUOTUNZU AGULER WILL TIE YOU DOWN SO BACK TO SENDER TO YOU AND YOU FAMILY OK. YOUR MAMA OTU YA NA ESI ISI YOUR PAPA BU IBI NNAW ADA GI NNAW AYI BU ASHAWOO KOBU NNE GI TURU IME GI NA ASHAWOO NGI NNA BU ONYEORI


Quote:
I may not have anything but i can feed u and ur family for ages. send ur number to me and i will call u and tell u what's up.maga. U will die of hiv/aids. count it from 2day. Okpo like u. I live in the uk and have a lot of property in 9ija. living as a big boy in london. driving 3 good cars here. U r still doing westy thing when i can walk in the bank with mugu and collect money from him right in the bank.
My level and ur level no be the same.
My boys for here too much for u not to talk about me.
U will die a poor man


[email protected]
Quote:
Subject: Local Bastard Thief Emeka

Local Bastard Thief Emeka

you Must remain Poor for your life Hopeless Bastard Timed Ibo Man , you and that your OKIJA N IYIOGUGU must Surly Disappoint you as Ball’s Prophet Disappoint them , I am serving the God’s of Elihja . and we are God’s own People .

Look I will track you down if I like , but I cannot gain any thing from it , I will not money to work for God , so you don’t want to know what is going on in this present world you will remain poor till you die and that small money at you hand now must be collected from you one day since you are hoping in OKIJA N IYIOGUGU .

I will send some body to your house today to show you that I know you very well ,

Look I am a big guy and have make too much money , you called your self Chife you are to up to the boys in my house I know you very well , in sited you will keep silence when you received the format you started making mouth for that you will see ur self


Bastard

I am God’s Own Child

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
thedevguy67
Moderator


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 14513


PostPosted: Fri Feb 27, 2009 2:58 am Reply with quoteBack to top

NA LADS DON VEX WELL WELL!!!!!!!

[email protected]
Quote:
SO YOU HAVE RITTEN SHALL BE UPON YOUR LINEAGE,ALL THE DAYS OF YOUR LIFE SO LET IT BO DONE ,

YOU MUST BEGG .

THE BIBLE SAYS ,,,,,, THEY SHALL SURLY GATHER FOR ME BUT BECAUSE THEY ARE NOT FOR MY SAKE THEY SHALL FALL AND DIE FOR MY SAKE,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,BACK TO SENDER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,BACK TO SENDER..................................................................................


[email protected] replies every time Very Happy
Quote:
Piece of shit

Where do you live you stink pig ass so I can come over there and kick your
ass.

Tell me where do you liev os I can come and bit you up you piece of shit.

Tell me if you are not afraid you pig shit.


[email protected]
Quote:
WHY UNA DEY FOOL UNA SELF FOR AFRICA?
U KNOW SAY NA GUY MAN LIKE YOU DEY HUSSLE
YOU DEY THERE DEY INSULT.MEN NI**A MAKE UNA
CHANGE UNA STYLE.YOU GUYS ARE STILL VERY LOCAL


[email protected]
Quote:
Guy.

you have send to me the complete history of your family and your unborn generation what a pity you wrote yourself sorry man ..

how i wish you never wrote this well is a pity 4 u


[email protected]
Quote:
waitin dey worrie u, if u no get better thing to do for internet go do farm work becus u no get one sence if u receive any email from felow guy men delect am no dey show ur self idiot


[email protected]
Quote:
Subject: Motherfucker

Fuck you asshole! Role in your waste pigfucker!


[email protected]
Quote:
HOME BOY, YOU ARE NOT MY GOD CUS I DONT KNOW WHO YOU ARE, BUT ALL I WANT TO TELL U IS THAT YOU ARE STILL A SMALL BOY IN THIS FIELD, IF REALLY YOU ARE A GUYMAN YOU SHOULD HAVE BE TRANSPERENT, YOU WILL KEEP ON BEGING MONEY FOR FOOD THERE IN BURKINA-FASO, I AM LIVIVNG BIG HERE IN SOUTH AFRICA AND I WILL KEEP ON LIVING LIKE A KING CUS I KNOW I WAS BORN TO BE A KING, YOU ARE STEALING MONEY FROM OTHER PEOPLE AND YOU THINK YOU CAN MAKE IN YOUR LIFE, JUST GO TO CHURCH AND ASK GOD FOR FORGIVENESS, STOP DUPING PEOPLE OF THIER MONEY, I TELL YOU NOW IF YOU DO NOT STOP FROM DUPING PEOPLE YOU DIE VERY SOON, I AM SEING YOU IN GRAVE ANY TIME I READ YOUR MAIL, JESUS IS THE ONLY SEVOUR THAT YOU HAVE NOW, BUT IF YOU INSTISST YOU WILL SOON DIE, YOU CLAIM THAT YOU ARE A GUYMAN BUT YOU CAN`T WRITE A CORRECT ENGLISH, I EVEN WONDER HOW YOU MANAGE TO CONVEICE THOSE YOU TAKE THIER MONEY, MAY GOD FORGIVE YOU.

FURCK YOU MODER FURKER////////

TO HELL WHIT YOU AND YOUR FAMILY, IF YOU STILL HAVE A FAMILY.

GOD BYE TO THE LAND OF NO RETURN;

YOU WILL BE DAED VERY SOON; FOOL LIKE YOU..... ;


[email protected]
Quote:
thunder fire ur mama toto u mugu goat basterd!


[email protected]
Quote:
FATHER IS INPORTANT THEY TEACH MANNARS. GET A FATHER FIRST. AM WITH MY MONEY THAT I JUST COLLECT....
FIND UR FATHER


[email protected]
Quote:
YOU MOST BE MAD NA GUN GO KILL ALL YOUR FAMILY .


DIE SOON ,

BYE.........


[email protected]
Quote:
otu gbawa nne gi fool

_________________
GO F*CK YOUR MAMA AND STUCK HER MENSURATION PAD IN YOUR MOUTH - Hughes Hughes
MY CAT WILL IMPREGNANT ALL YOUR DAUGHTERS - Waheed Haashir
My dog has jst finish f*cking ur mother and ur father is in my toilet eating my shit - Roberts Goodwin
I have a sex dull that will f*ck you till dead - Stanley Lee
You are dirty and castrated Goat - CC Jones
Go f*ck yourself because I know your mum is sucking Satan's penis - Peggy Paiser
You must be high on your mother's frozen menstruation! - Victor Evans

Jolly Roger Safari United States United States United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom United Kingdom Spain Ghana Nigeria Togo South Africa
Mortar x12 Golden Pig Closed lad accounts X 2525 X 100s
View user's profileSend private messageSend e-mail
Display posts from previous:      
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.


 Jump to:   



View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum





All Content © 2003 - 419Eater.com : SEO Company
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :S5: FI Theme :: All times are GMT