SmartFeedSmartFeed          



WELCOME - YOU ARE CURRENTLY VIEWING 419EATER AS A GUEST

By joining our community you will have the ability to post topics and access other forums reserved for members. Registration is quick, simple and absolutely free. Join our community today by clicking here.

ScamWarners.com - Internet Anti-Fraud Center - now open!

These forums are READ ONLY. Click here to register on our new forums - aff.419eater.com


 Look out fore annemarie van beek NEW UPDATE:PHOTO and MAILHE

View next topic
View previous topic
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Author Message
Filmhate
Hello I'm New here!


Joined: 09 Jan 2013
Posts: 5


PostPosted: Wed Jan 09, 2013 8:29 pm Reply with quoteBack to top

Hallo allemaal.

Kijk uit voor ene annemarie van beek.
Dit is hoogstwaarschijnlijk een scammer.
Ze opereerd vanuit het mail adres
[email protected]
En als je contact met haar hebt via de mail praat ze
Amateuristisch nederlands. Zodra je met haar gaat chatten
Vraagd ze of je verder engels wil spreken.

Via de volgende link,kun je haar foto zien die ik via Google kon vinden. Deze foto gebruikte ze bij Facebook en Relatieplannet. Ik heb al melding gedaan afgelopen dagen bij Facebook kwa het contact en een dag later heeft Facebook haar verwijderd.

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash4/c31.31.389.389/s160x160/299664_106611032783070_847768081_n.jpg


Hello every one.
Look out fore enne annemarie van beek.
This is a scammer.
She operated from the mail adres
[email protected]
And if you contact with here have from the mail talk she
Amateuristisch netherlands. If you want to chat,talkt she of you
Forwarded to talk in english

Through the following link, you can see her picture I could find through Google. This photo used them on Facebook and Relatieplannet. I have already made ​​mention in recent days Facebook qual contact and one day later, Facebook has removed her.

[/img]http://http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash4/c31.31.389.389/s160x160/299664_106611032783070_847768081_n.jpg[/img][/img]


Last edited by Filmhate on Fri Jan 11, 2013 10:43 am; edited 2 times in total
View user's profileSend private message
bill2
Baiting Guru


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 5495
Location: Yeah who can tell me where I am?


PostPosted: Wed Jan 09, 2013 9:35 pm Reply with quoteBack to top

Welkom en bedankt, das aardig misschien that een van mijn characters haar op kan warmen.

Geluk, plezier en een happy.....

Kzie je later

_________________
I don't do bling, I just do lads Evil or Very Mad
View user's profileSend private message
Filmhate
Hello I'm New here!


Joined: 09 Jan 2013
Posts: 5


PostPosted: Wed Jan 09, 2013 10:03 pm Reply with quoteBack to top

[quote="bill2"]Welkom en bedankt, das aardig misschien that een van mijn characters haar op kan warmen.

Geluk, plezier en een happy.....

Kzie je later[/quote

Dankje. Ik heb tegen haar gezecht dat ik geen hotmail of live
Heb. En heb haar geprobeerd te sturen naar GMail hier is ze
Ingetrapt. Wil je gaar GMail hebben,zodat jij ook naast dat live adres
Via GMail ook kan praten?

En jij natuurlijk ook van het zelfde.
View user's profileSend private message
Captain Corelli
Not quite a Newb


Joined: 14 Feb 2012
Posts: 50


PostPosted: Wed Jan 09, 2013 10:19 pm Reply with quoteBack to top

Deel het bericht met ons als je wilt.

(share the msg with us if you like)

Vergeet niet de hele header.

Dont forget the header Wink

_________________
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Easter Egg 2013
View user's profileSend private messageSkype Name
Filmhate
Hello I'm New here!


Joined: 09 Jan 2013
Posts: 5


PostPosted: Wed Jan 09, 2013 11:02 pm Reply with quoteBack to top

Captain Corelli wrote:
Deel het bericht met ons als je wilt.

(share the msg with us if you like)

Vergeet niet de hele header.

Dont forget the header Wink




Die mail aan het begin,of de chat zelf daarna of beide?
View user's profileSend private message
Filmhate
Hello I'm New here!


Joined: 09 Jan 2013
Posts: 5


PostPosted: Thu Jan 10, 2013 4:44 pm Reply with quoteBack to top

Filmhate wrote:
Hallo allemaal.

Kijk uit voor ene annemarie van beek.
Dit is hoogstwaarschijnlijk een scammer.
Ze opereerd vanuit het mail adres
[email protected]
En als je contact met haar hebt via de mail praat ze
Amateuristisch nederlands. Zodra je met haar gaat chatten
Vraagd ze of je verder engels wil spreken.

Via de volgende link,kun je haar foto zien die ik via Google kon vinden. Deze foto gebruikte ze bij Facebook en Relatieplannet. Ik heb al melding gedaan afgelopen dagen bij Facebook kwa het contact en een dag later heeft Facebook haar verwijderd.

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash4/c31.31.389.389/s160x160/299664_106611032783070_847768081_n.jpg


Hello every one.
Look out fore enne annemarie van beek.
This is a scammer.
She operated from the mail adres
[email protected]
And if you contact with here have from the mail talk she
Amateuristisch netherlands. If you want to chat,talkt she of you
Forwarded to talk in english

Through the following link, you can see her picture I could find through Google. This photo used them on Facebook and Relatieplannet. I have already made ​​mention in recent days Facebook qual contact and one day later, Facebook has removed her.

[/img]http://http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash4/c31.31.389.389/s160x160/299664_106611032783070_847768081_n.jpg[/img][/img]




Mail gesprek / mail conversation:

Hallo Anonien,
Goede morgen voor u en hoe was uw nacht? Bedankt voor het reageren op het bericht dat ik verzonden naar u op RP en ik zo blij om te communiceren met u via e-mail. We hoeven niet te kijken naar de afstand die we allebei ver uit elkaar zijn in een relatie, maar hoe veel vreugde en geluk dat we beide in elkaar vinden kunnen, ik werk als een Free Lance gebouw bouw Architect en Engineer.Am sorry ben erg nieuw voor online dating spullen en het heel geweldig om een goede reactie van u voor nu en ik denk dat het geeft ons de tijd en de kans te krijgen om vrienden te zijn en meer informatie over elkaar. Ik mensen die echte, oprechte en de meeste van alle eerlijk God vrezen... Niet bedoel te zeggen dat ik heb geen een levenslust met een vleugje "La vida Loca" altijd in goede leuk natuurlijk.Zijn zo cool te zijn leven aan het strand en hebben het weer niet zo warm en zonnig op de meeste dagen.
Laten we eens kijken, ik werd geboren in Nederland maar brood en groeide op in Verenigde Staten en woonde daar tot ik ongeveer 30 jaar oud was voordat ik verhuisd naar Nederland en ten slotte terug naar Nederland nu. Ik verhuisde terug naar Nederland een aantal maanden geleden na de dood van mijn ouders om te zoeken naar mijn ouders familie. Ik kreeg een keer getrouwd en mijn huwelijk was lief maar was ik niet gezegend met kind voordat ik verloor mijn man 8 jaar geleden dat was de meest verschrikkelijke tijd van mijn leven en maakte me de manier van mijn leven stijl veranderen en heb niet sinds 8 jaar geleden getrouwd, ik heb groeien en leren over mezelf voordat ik in de volgende serieuze relatie krijgen en ik hebben zijn altijd vasthouden aan het verleden en denken dat ik kon hebben nooit vinden een juiste man voor me, maar uw profiel is zo fatsoenlijk en zo aantrekkelijk voor mij, dus ik neem mijn tijd contact met u opnemen en als we kunnen samenkomen en zien waar dit kan leiden ons om te zien... Ik ben goed geaard in mezelf, dus ik niet wanhopig ben. Ik denk echter dat het uiteindelijke doel van iedereen om een levensduur zielsverwant te vinden is. Ik geloof in delen en geven van mezelf in de geest van de heer. Ik ben een afgestudeerde van de Universiteit van New Mexico in de Verenigde Staten. met een master graad in architectuur en engineering designs.
Ik ben zo eerlijk dat de meeste mensen niet weten hoe om het te behandelen. Bijvoorbeeld, zal ik u vertellen iets over mij zonder schaamte of schuld. Omgekeerd, ik verwacht hetzelfde van anderen zo, ik een echte open en eerlijk lijn van communicatie kan hebben. Daarom raden waar communicatie met vruchtbare openbaringen positieve resultaten. Ik streef altijd als onderdeel van de oplossing en niet het probleem, wanneer ik elke situatie behandelen. Ik ben laid back en geloof onvermurwbaar in een "Live en laat Live", ik leef mijn leven op het beste en fatsoenlijke manier ik weet kan maakt me gelukkig en wees zo goed mij tot de rest van mijn leven zonder touch of gaan in de buurt van om het even wat om zich te mengen met mijn verleden, heden en toekomst.
Ik heb de gelegenheid om te reizen in veel landen van het westelijk halfrond en een enorme waardering voor mijn wereld en hoe het zich verhoudt tot de rest van de wereld in het algemeen hebben opgedaan.Kijk, ik wil niet afdwalen en je vervelen, maar ik voelde me gedwongen om te antwoorden op uw vriendelijke en oprecht e-mail met een basisoverzicht van mezelf voordat u besluit als u moet blijven overeenkomt met mij.
Anyways, u take care en keep up wat je doet om te verblijven ziet er goed uit en een goed gevoel. Ik let wel schrijven me terug en vertelde me meer over u ook niet zoals wat je doet voor werk en wat u zoekt in een vrouw. Ik aangesloten een aantal foto's en ik hoop dat je niet teleurgesteld.

kusjes en knuffels!



Hoi annemarie.

Wat een verhaal. Laten we nu eerst is bij het begin beginnen.
Wat doe je allemaal in je vrije tijd? Wat onderneem je graag en waar ben je graag mee bezig?

Vr gr,


Hoi annemarie.

Wat een verhaal. Laten we nu eerst is bij het begin beginnen.
Wat doe je allemaal in je vrije tijd? Wat onderneem je graag en waar ben je graag mee bezig?

Vr gr,


Heb je Facebook?


Hoi Annemarie.

Ja,dat heb ik.

xxx,


Geef me je Facebook-naam


Hoi.

naam uit plaats


Er is geen beeld op uw Facebook profiel?


Facebook adres

Hoi Annemarie.

Ik heb zojuist je vrienschaps verzoek bevestigd.

Liefs en kus,


Hoi Annemarie.

En sorry dat ik vanochtend jou vraag niet heb beantwoord.
Maar had goed geslapen vanacht. Lief dat je dat navroeg. Hoe had jij eigenlijk geslapen?

Vr gr,liefs,xxx,


Praat met me op Facebook


Waaroom ben je weg?


?


I had to leave when you did not talk to me anymore on Facebook so I assumed you did not send the money because I told you many times to send me the transaction email that your Bank sent to you. Anyways, I will be online again tonight at the same time to chat with you if you are serious about me.


I serious.

Plays come back


Okay, give me few minutes, I will be with you on Facebook

European Transfer

This payment is processed as SEPA Credit Transfer. There are no fees for this payment to you will be charged.

This payment is later than the next business day.

On Foreign Payment You can read more about paid abroad at ING.


Waarom ben je weg?

Geef me enkele minuten mijn liefde. Ik zal binnenkort online met u


Wat is hiervan de reden?

Ik kan je nergens meer vinden?


I did not block you my love, I don't know what happened to my Facebook account, I am trying to log on back. Please be patient my love okay?


Give me your msn address my love so we can use that to chat for now

Are you getting my messages my love? give me your msn address so we can chat on it right now.


Are you getting my messages?


I am still waiting for an answer from you if you use MSN messenger honey.

Hello my love, I have lost the password to my Facebook account, do you have MSN messenger so we can chat on there right now. I am still waiting for your answer.


Hello darling.

I dont have a msn adress. I have gmail and i can there chat with you


Okay my love, I will add you now, come online on gmail.

Oke


I am waiting for you online now my love.


See you me on GMail?


I dont have hotmail ore live.I have GMail


I know honey, it can work with MSN messenger.


Hold on my love, I am trying to open gmail account.


I just registered gmail account right now but I don't know how to use it. What will I do to chat with you on it?


I have opened gmail honey and I have added you there, so come online on gmail right now okay?

Darling.

You have now money fore the webcam. This is from my bank:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Your European Transfer was sent.

Your payment order is immediately visible in the balance of your Payment.

Payment is within 3 days to the account of the recipient.

Frequently asked questions about SEPA Credit Transfer


From To (IBAN) Description Date Amount (€) Status
8161828 DK9120000802192827
Name: Paulina Arends
Description: Annemarie Beek money fore buy webcam
01/08/2013 100.00 processed


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Love you,big kiss,xxx,
je darling


Okay my love,
I will be online at 6pm to chat with you. I love you so much.




En hier is de header die ik bovenaan het mailbericht eruit heb gekopieerd. Misschien dat jullie er wat mee kunnen?


Delivered-To: [email protected]
Received: by 10.42.117.4 with SMTP id r4csp14769icq;
Sun, 6 Jan 2013 01:16:44 -0800 (PST)
X-Received: by 10.236.46.169 with SMTP id r29mr52683002yhb.14.1357463803663;
Sun, 06 Jan 2013 01:16:43 -0800 (PST)
Return-Path: <[email protected]>
Received: from snt0-omc4-s20.snt0.hotmail.com (snt0-omc4-s20.snt0.hotmail.com. [65.55.90.223])
by mx.google.com with ESMTP id b70si60041953yhe.30.2013.01.06.01.16.42;
Sun, 06 Jan 2013 01:16:43 -0800 (PST)
Received-SPF: pass (google.com: domain of [email protected] designates 65.55.90.223 as permitted sender) client-ip=65.55.90.223;
Authentication-Results: mx.google.com; spf=pass (google.com: domain of [email protected] designates 65.55.90.223 as permitted sender) [email protected]
Received: from SNT126-W25 ([65.55.90.201]) by snt0-omc4-s20.snt0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
Sun, 6 Jan 2013 01:16:42 -0800
X-EIP: [bmsFf7cAcJ+g2z7hOQpUOXiwaBDfssGw]
X-Originating-Email: [[email protected]]
Message-ID: <[email protected]>
Return-Path: [email protected]
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="_97b2fc21-6dcd-47eb-aad6-52131557f7ee_"
From: Annemarie Van Beek <[email protected]>
To: <[email protected]>
Subject: RP
Date: Sun, 6 Jan 2013 01:16:41 -0800
Importance: Normal
In-Reply-To:
<CAMybbA+1keyzJtXyBmAyaMvNgucCJyL26tTOqjsaC_H1hrT6cw@mail.gmail.com>
References:
<CAMybbA+1keyzJtXyBmAyaMvNgucCJyL26tTOqjsaC_H1hrT6cw@mail.gmail.com>
MIME-Version: 1.0
X-OriginalArrivalTime: 06 Jan 2013 09:16:42.0633 (UTC) FILETIME=[8AC20F90:01CDEBEE]

--_97b2fc21-6dcd-47eb-aad6-52131557f7ee_
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="_6d419704-c867-4c79-b8f9-4a4571d73345_"

--_6d419704-c867-4c79-b8f9-4a4571d73345_
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
View user's profileSend private message
Display posts from previous:      
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.


 Jump to:   



View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum





All Content © 2003 - 419Eater.com : SEO Company
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :S5: FI Theme :: All times are GMT